Med 9,6 millioner mennesker på tværs af 44 lande verden rundt er YouGovs internationale markedsanalyse-netværk et af de ti største i verden.
Medlemmerne af YouGovs panel er præscreenet, så vi kan identificere antallet af personer, der opfylder bestemte kriterier- demografisk såvel som holdningsmæssigt.
Et præscreenet panel reducerer researchtiden og sikrer vores kunder hurtige, pålidelige og omkostningseffektive svar, da vi ikke skal ud og finde de rigtige respondenter - vi har dem allerede i systemet.
Sådan sikrer vi den høje panelkvalitet med løbende intensive kvalitetskontroller:
Sådan sikrer vi den rigtige panelsammensætning via målrettet rekruttering:
Vores incitamentssystem udformet, så det både tiltrækker personer, der ikke interesserer sig for det pågældende emne, og personer, der er meget interesserede i det. Det betyder, at vi kun oplever begrænset eller slet intet frafald, når en undersøgelse med flere temaer skifter fra det ene emne til det andet.
Se også vores Spørgsmål og svar om analyser