International undersøgelse: Dagligvareforbrug i en krisetid
YouGovs seneste whitepaper ‘International FMCG report 2021: consumer goods in a crisis’ undersøger, hvordan coronakrisen har påvirket dagligvareforbruget verden over.
Vores rapporter dækker en bred vifte af sektorer og niche-markeder, hvor vi analyserer specifikke spørgsmål til bunds.
Kontakt os |
YouGovs seneste whitepaper ‘International FMCG report 2021: consumer goods in a crisis’ undersøger, hvordan coronakrisen har påvirket dagligvareforbruget verden over.
En YouGov-undersøgelse af omkring 19.000 mennesker i 17 lande og regioner viser, hvor i verden folk har gjort mest for at følge regeringens restriktioner.
Most people around the world shop for groceries, though consumer preferences for grocery retail differ by market. That’s also the case when it comes ...
Thaier, briter og danskere er mest tilbøjelige til at lade sig vaccinere
Over halvdelen af danske forbrugere benyttede sig af et Black Friday-tilbud i år. Størstedelen har handlet online.
Obama-parret er verdens mest beundrede mand og kvinde
Hvad betyder corona-pandemien for danskernes sundhed?
… men det er stadig lavere end før corona-pandemien. Det viser YouGovs globale COVID-19 tracking-undersøgelse, som undersøger ændringerne i forbrugernes ønsker, indkøbsvaner og levevis ...
Hver anden dansker tilbringer normalt noget af deres sommerferie i udlandet, men i år ser danskernes sommerferieplaner helt anderledes ud.
Big changes are taking place in Vietnam and Scandinavia