International undersøgelse: Dagligvareforbrug i en krisetid
YouGovs seneste whitepaper ‘International FMCG report 2021: consumer goods in a crisis’ undersøger, hvordan coronakrisen har påvirket dagligvareforbruget verden over.
En analyse af forbrugernes opfattelse af loyalitetsprogrammer i Danmark, Sverige, Norge og Finland
I øjeblikket er otte ud af ti (81 %) voksne i Norden medlemmer af et loyalitetsprogram. To sektorer står særligt stærkt og tilbyder attraktive fordele, som folk i de nordiske lande ønsker at benytte sig af. Tallene viser dog også, at der er plads til forbedringer inden for alle sektorer.
Dette whitepaper undersøger forbrugermotivation og holdninger samt adfærd med hensyn til loyalitetsprogrammer med særligt henblik på, hvordan de varierer mellem lande og sektorer.
Download vores whitepaper gratis |
Whitepaperet er baseret på data fra YouGovs Plan & Track-værktøjer, YouGov BrandIndex og YouGov Profiles.
YouGovs seneste whitepaper ‘International FMCG report 2021: consumer goods in a crisis’ undersøger, hvordan coronakrisen har påvirket dagligvareforbruget verden over.
Perceived safety drops substantially in France, Germany, Spain and Italy
Ved hjælp af 6 forskellige imageparametre udarbejder YouGov hvert år en ranking over bilmærker, der klarer sig særligt godt.
Mixed progress since 2015
The EU is also seen as having botched the vaccine rollout on the continent
YouGov's International Media Consumption report 2021.
YouGovs seneste whitepaper ‘International media consumption report 2021: Is there a new normal?’ undersøger det internationale medielandskab og belyser store globale forskelle.
YouGov's analysis of the global banking and finance sector 2021.
YouGovs seneste whitepaper ‘On the money: Global banking & finance report 2021’ indeholder en dybdegående analyse af forbrugernes holdning til finansielle tjenester på tværs ...
En YouGov-undersøgelse af omkring 19.000 mennesker i 17 lande og regioner viser, hvor i verden folk har gjort mest for at følge regeringens restriktioner.