YouGov afslører rejseplanerne i de nordiske lande for det kommende år
I lyset af den igangværende coronavirus-pandemi undersøger YouGov rejseplanerne i de nordiske lande for det kommende år.
BrandIndex er en daglig tracking af danskernes opfattelse af mere end 300 brands. Der måles på brands indenfor flere sektorer, så som kunde på BrandIndex får du ikke bare et real-tids billede af dit eget brand, men også sundhedstilstanden på dine konkurrenter og sektoren som helhed.
Resultaterne formidles gennem et internetbaseret værktøj, så du konstant kan følge udviklingen. Da alt rapporteres dagligt, kan eventuelle ændringer i forbrugernes holdninger hurtigt opfanges, og du kan planlægge din reaktion i samme øjeblik ændringerne sker.
BrandIndex gennemføres både på nationalt og internationalt plan. Du kan overvåge dit brand i et enkelt land, sammenligne på tværs af lande eller overvåge det samlede billede.
Kontakt os |
I lyset af den igangværende coronavirus-pandemi undersøger YouGov rejseplanerne i de nordiske lande for det kommende år.
Ny software, smart homes og digitale assistenter. Hvem er de forbrugere, der stiller sig først i køen, når det kommer til ny teknologi?
Ved hjælp af 6 forskellige imageparametre udarbejder YouGov hvert år en global og en dansk ranking over varemærker, der klarer sig særligt godt.
YouGovs seneste whitepaper undersøger det globale gaming- og esport-landskab på tværs af 24 markeder.
YouGov-data fra ni europæiske bilmarkeder viser, at købsovervejelserne for elbilen indtil videre har været minimalt påvirket af coronakrisen.
Hvordan har coronavirus-situationen påvirket danskernes købsadfærd og holdning til mærkevarer? Og hvordan har coronavirus-situationen påvirket annoncering og det fremtidige salgspotentiale?
YouGov har undersøgt, hvad der motiverer europæerne til at købe elbiler, og hvad der afholder dem fra at gøre det.
YouGovs seneste whitepaper – De nordiske landes syn på loyalitetsprogrammer – undersøger forbrugernes motivation og holdninger samt adfærd, når det drejer sig om loyalitetsprogrammer.
Rema 1000 topper for andet år i træk kvindernes rangliste over varemærker, mens Rejsekort, som i mange år har været udskældt, er årets højdespringer.
Internationale streamingtjenester satser i stigende grad på de nordiske markeder, og til sommer kommer Disney+ også til Norden. Men er der plads til de ...
Rema 1000 topper YouGov BrandIndex’ liste over varemærker, der har fået mest positiv omtale herhjemme for tredje år i træk, mens Ryanair, som i ...
Hvilke varemærker vil flest anbefale til venner og familie? Se hele YouGov BrandIndex’ Brand Advocacy Rankings 2019 her.
Netflix topper de unges top-10, mens Danske Spil har rykket mest siden sidste år, viser YouGov ranking blandt de 18-34 årige.
8 ud af de 10 pladser på YouGov BrandIndex’ globale image-ranking indtages af teknologivirksomheder. I Danmark topper Lego rankingen.
Danskerne foretrækker rejseselskabet Spies, men de unge i byerne hellere vil booke rejsen på Momondo eller via airbnb, viser YouGov BrandIndex.
Hvilke varemærker vil danskerne være mest stolte af at arbejde for? YouGov BrandIndex lancerer ranglisten over varemærker med det bedste omdømme i 2019.
Mange danskere prøver fra tid til anden lykken med pengespil, men hvordan ser de på de mange nye spilleudbydere på markedet såvel som de ...
Hvilke varemærker har danske kvinder det bedste indtryk af? YouGov BrandIndex lancerer dette års rangliste over varemærker blandt danske kvinder.
Rema 1000 topper YouGov BrandIndex’ liste over brands, der har fået mest positiv omtale herhjemme for andet år i træk. Årets top 10 byder ...
Hvad er afgørende for danskernes valg af køkkenmærke? BrandIndex har set nærmere på danskernes kendskab og holdning til de førende køkkenmærker på det danske ...