Qualitative Research


YouGov har arbejdet med online kvalitativ analyse siden 2005 og er i dag markedsførende i Norden.

Vi hjælper virksomheder inden for en lang række brancher, der ønsker, at komme helt tæt på forbrugernes hverdagsliv og få en dybere indsigt og forståelse for deres motiver, præferencer og handlinger.

Til dette formål anvender vi forskellige former for kvalitative studier såsom chat- og bulletin board samt ethno online:

Chat og bulletin boards (Dybdeinterview, fokusgrupper og observationer online)

Deltagerne interagerer online med en moderator gennem dybdeinterview eller fokusgrupper. Studiet foregår over flere dage. En fokusgruppe kan også gennemføres online som en chat à en varighed på mellem 1-3 timer. Kunden kan følge med online.

Ethno online (dagbog via en mobil applikation)

Forbrugerne anvender en mobil applikation, som er specielt udviklet til dette formål. Via app’en kan deltagerne uploade billeder og film fra deres liv. Studiet foregår typisk over flere dage.

Seneste artikler

Kontakt

Kontakt os