YouGov afslører rejseplanerne i de nordiske lande for det kommende år
I lyset af den igangværende coronavirus-pandemi undersøger YouGov rejseplanerne i de nordiske lande for det kommende år.
YouGov indsamler informationer fra 8 millioner mennesker verden rundt. Resultatet er verdens mest omfattende database med oplysninger om alt lige fra demografi, livsstil, brug af varemærker, sociale medier og meget mere. I Danmark alene tracker vi omring 400 varemærker hver eneste dag.
Gennem en skræddersyet undersøgelse, der afdækker netop jeres markedsposition, som vi efterfølgende forbinder med alt den data, vi har i vores database, kan vi effektivt kortlægge forbrugernes rejse fra før de kender jeres produkt til de vælger det frem for andre produkter og anbefaler det til venner og familie.
Processen vil hjælpe jer med at identificere og forstå jeres kernesegmenter og give jer værdifuld viden om, hvordan I kan påvirke deres beslutningsproces samt identificere potentiale og vækstmuligheder i markedet. Herudover vil I få input til at målrette marketing- og kommunikationsindsatsen til forskellige målgrupper.
Kontakt os for et skræddersyet tilbud |
Uanset om du planlægger en kampagne, står med en konkret udfordring på markedet eller udvikler nye produkter, vil den data, der indsamles gennem YouGovs Plan & Track-løsning, hjælpe dig med at planlægge din strategi og måle dens succes.
Læs mere om YouGov Plan & Track
I lyset af den igangværende coronavirus-pandemi undersøger YouGov rejseplanerne i de nordiske lande for det kommende år.
Ny software, smart homes og digitale assistenter. Hvem er de forbrugere, der stiller sig først i køen, når det kommer til ny teknologi?
Ved hjælp af 6 forskellige imageparametre udarbejder YouGov hvert år en global og en dansk ranking over varemærker, der klarer sig særligt godt.
63% af danskerne går som regel efter den billigste pris, når de handler, mens en tredjedel altid holder øje med særlige tilbud. Men hvad ...
YouGovs seneste whitepaper undersøger det globale gaming- og esport-landskab på tværs af 24 markeder.
Når et brand er genstand for skandale eller negativ omtale, går det som regel ud over forbrugernes tillid – i hvert fald for en ...
YouGov-data fra ni europæiske bilmarkeder viser, at købsovervejelserne for elbilen indtil videre har været minimalt påvirket af coronakrisen.
I en digitaliseret mediebranche, hvor mange nyhedstjenester er gratis tilgængelige, hvordan tiltrækker medieudbyderne så betalende abonnenter? YouGov har set nærmere på de danskere, der ...
Hvordan har coronavirus-situationen påvirket danskernes købsadfærd og holdning til mærkevarer? Og hvordan har coronavirus-situationen påvirket annoncering og det fremtidige salgspotentiale?
YouGov har undersøgt, hvad der motiverer europæerne til at købe elbiler, og hvad der afholder dem fra at gøre det.