International Media Consumption Report 2021: Is there a new normal?
YouGov's International Media Consumption report 2021.
En analyse af forbrugernes opfattelse af loyalitetsprogrammer i Danmark, Sverige, Norge og Finland
I øjeblikket er otte ud af ti (81 %) voksne i Norden medlemmer af et loyalitetsprogram. To sektorer står særligt stærkt og tilbyder attraktive fordele, som folk i de nordiske lande ønsker at benytte sig af. Tallene viser dog også, at der er plads til forbedringer inden for alle sektorer.
Dette whitepaper undersøger forbrugermotivation og holdninger samt adfærd med hensyn til loyalitetsprogrammer med særligt henblik på, hvordan de varierer mellem lande og sektorer.
Download vores whitepaper gratis |
Whitepaperet er baseret på data fra YouGovs Plan & Track-værktøjer, YouGov BrandIndex og YouGov Profiles.
YouGov's International Media Consumption report 2021.
YouGovs seneste whitepaper ‘International media consumption report 2021: Is there a new normal?’ undersøger det internationale medielandskab og belyser store globale forskelle.
YouGov's analysis of the global banking and finance sector 2021.
YouGovs seneste whitepaper ‘On the money: Global banking & finance report 2021’ indeholder en dybdegående analyse af forbrugernes holdning til finansielle tjenester på tværs ...
En YouGov-undersøgelse af omkring 19.000 mennesker i 17 lande og regioner viser, hvor i verden folk har gjort mest for at følge regeringens restriktioner.
A new international YouGov survey of more than 22,000 people in 16 countries reveals the most and least respected professions.
Most people around the world shop for groceries, though consumer preferences for grocery retail differ by market. That’s also the case when it comes ...
In some countries as many as one in five have suffered the loss of a loved one to the disease
People in nine key European nations are noticeably more willing to get vaccinated against coronavirus
Thaier, briter og danskere er mest tilbøjelige til at lade sig vaccinere