International undersøgelse: Holdning til coronarestriktioner
En YouGov-undersøgelse af omkring 19.000 mennesker i 17 lande og regioner viser, hvor i verden folk har gjort mest for at følge regeringens restriktioner.
Danskernes kendskab og holdninger til danske hjælpeorganisationer og patientforeninger.
Få et billede af, hvordan din organisation klarer sig i forhold til sektoren som helhed. Rapporten dækker emner som danskernes kendskab og opfattelse af humanitære hjælpeorganisationer og patientforeninger samt lysten til at støtte i form af pengebeløb, frivilligt arbejde eller medlemsskab.
Vi har også undersøgt corona-pandemiens indflydelse på støtte til hjælpeorganisationer og patientforeninger.
NGO-undersøgelsen 2020 |
Dansk erhvervslivs holdninger til at støtte danske hjælpeorganisationer og patientforeninger.
Få overblik over virksomhedernes interesser og motiver for at indgå partnerskaber med hjælpeorganisationer og patientforeninger samt donation/støtte.
Vi har også undersøgt corona-pandemiens indflydelse på støtte til hjælpeorganisationer og patientforeninger.
Vil du vide mere... |
En YouGov-undersøgelse af omkring 19.000 mennesker i 17 lande og regioner viser, hvor i verden folk har gjort mest for at følge regeringens restriktioner.
Most people around the world shop for groceries, though consumer preferences for grocery retail differ by market. That’s also the case when it comes ...
Thaier, briter og danskere er mest tilbøjelige til at lade sig vaccinere
Over halvdelen af danske forbrugere benyttede sig af et Black Friday-tilbud i år. Størstedelen har handlet online.
Obama-parret er verdens mest beundrede mand og kvinde
Hvad betyder corona-pandemien for danskernes sundhed?
… men det er stadig lavere end før corona-pandemien. Det viser YouGovs globale COVID-19 tracking-undersøgelse, som undersøger ændringerne i forbrugernes ønsker, indkøbsvaner og levevis ...
Hver anden dansker tilbringer normalt noget af deres sommerferie i udlandet, men i år ser danskernes sommerferieplaner helt anderledes ud.
Big changes are taking place in Vietnam and Scandinavia
YouGov looks at attitudes and behaviour across 26 markets