Det internationale medielandskab set i lyset af coronakrisen
YouGovs seneste whitepaper ‘International media consumption report 2021: Is there a new normal?’ undersøger det internationale medielandskab og belyser store globale forskelle.
Nordic Marketing Manager
YouGovs seneste whitepaper ‘International media consumption report 2021: Is there a new normal?’ undersøger det internationale medielandskab og belyser store globale forskelle.
YouGovs seneste whitepaper ‘On the money: Global banking & finance report 2021’ indeholder en dybdegående analyse af forbrugernes holdning til finansielle tjenester på tværs ...
Her kan du se den sidste valgmåling, som YouGov har foretaget for BT.
En YouGov-undersøgelse af omkring 19.000 mennesker i 17 lande og regioner viser, hvor i verden folk har gjort mest for at følge regeringens restriktioner.
Her kan du se den sidste valgmåling, som YouGov har foretaget for BT.
En ny undersøgelse foretaget i 14 lande og regioner ser nærmere på, hvilken indflydelse COVID-19 har haft på parforhold, familieliv, tro og vores mentale ...
Her kan du se den sidste valgmåling, som YouGov har foretaget for BT.
I lyset af den igangværende coronavirus-pandemi undersøger YouGov rejseplanerne i de nordiske lande for det kommende år.
Over halvdelen af danske forbrugere benyttede sig af et Black Friday-tilbud i år. Størstedelen har handlet online.
Ny software, smart homes og digitale assistenter. Hvem er de forbrugere, der stiller sig først i køen, når det kommer til ny teknologi?